نیکاننیکان، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

نیکان همه زندگی من

بدون عنوان

1393/1/26 17:12
323 بازدید
اشتراک گذاری

نیکان و چشم پزشکی

بالاخره تو دیماه موفق شدیم آقا نیکان رو برا چکاپ چشم پزشکی ببریم.مامانی کلی دلهره داشت .آخه اصلا دلش نمیخواست چشمای پسملی ضعیف باشه و مجبور بشه عینک بزنه...

طبق معمول اول که رفتیم که اتاق آقای دکتر ترسیدی ولی بالاخره با کلی ترفند و قول سی دی و این جور چیزا حاضر شدی پشت دستگاه بشینی تا دکتر چشمای قشنگتو معاینه کنه.دکتر گفتش که چشمات آستیگمات داره ولی به احتمال زیاد خود به خود رفع میشه اولش خیلی ناراحت شدم ولی با حرفای آقای دکتر آروم شدم.بهم گفت اصلا نگران نباش .فقط باید حتما از عینک آفتابی استفاده کنه و توی اردیبهشت ماه بیارینش تا دوباره چکش کنم ببینم عینک لازم داره یا نه.ایشالا که خوب میشی و نیازی هم به عینک پیدا نمی کنی عزیز دلم.برات یه عینک آفتابی خشکل هم خریدم که خیلی بهت می یاد. 

میدوسمت بیشتر از همه چیز

 

 

 

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)