نیکاننیکان، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

نیکان همه زندگی من

بدون عنوان

1393/1/26 23:16
418 بازدید
اشتراک گذاری

نوروز 1393.

پسر گلم بهترین زندگیم سومین بهار زندگیش رو تجربه میکنه.

امسال به خوبی معنی عید و نوروز رو درک میکنی.بزرگ شدی...

15 روز نوروز واسه من که خیلی عالی بود.چون راحت  وبی دغدغه در کنار پسر گلم بودم و کیف میکردم.

موقع سال تحویل پسر عزیزم تو بغلم نشسته بود و داشت شیر می خورد.وقتی سال تحویل شد هی می گفتی عید شد می گفتم آره و تو سوال میکردی چه جوری؟

خیلی باحال در مورد همه چی سوال می کنی و همش میگی چه جوری؟

بعد سال تحویل رفتیم پیش مامان جون پروین و شما یه دوچرخه خوشکل عیدی گرفتی .به قول شما چوچرخه.قربون اون چوچرخه گفتنت برم من.

مامان جون ناهید هم سکه برا پسملی گرفته بودن.دستشون درد نکنه .

بقیه هم پول به شما عیدی دادن و تو عاشق عیدی گرفتن شدی.کلا خیلی پول دوست داری.بر خلاف همه بچه ها که خوراکی و انواع تنقلات رو دوست دارن تو پول رو بیشتر از همه چی دوست داری.امسال هم خودت عیدی هاتو گرفتی .از صبح پاکت پولات دست بود و راه می رفتی.بالاخره بعد از اینکه تعطیلات اولیه تموم شد یه روز باهم رفتیم بانک و پولات رو به قول خودت گذاشتیم تو دفترچت تو بانک تا آقای بانکی مراقبشون باشه که گم نشه.البته تو که دست از سر ما بر نمیداری.مرتب با من و بابا هادی کل کل داری که بهم پول زیاد بدین...

تعطیلات عید به سرعت برق گذشت و مامانی دوباره مجبور شد از شما جدا بشه بره سرکار.میدونم که تو دلت واسه این موضوع ناراحتی ولی امیدوارم وقتی بزرگتر شدی متوجه بشی که کار کردن مامانی هم برا آینده شماست . بتونی این روزا رو فراموش کنی و مامانت رو با همه مشکلاتش دوست داشته باشی.

دوستت دارم عشق من...

 

 

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)