نیکاننیکان، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

نیکان همه زندگی من

بدون عنوان

1393/2/10 13:02
486 بازدید
اشتراک گذاری

روز مادر

گفت من مادرت هستم که

بهشت در دستان من بود..

گفتم پس چرا الان زیر پای توست؟

گفت آن را زمین گذاشتم

تا تو را در آغوش بگیرم....

امسال برای چهارمین بار  روز مادر رو با تمام وجودم تجربه میکنم سال 90 روز مادر تو فقط سه روزه بودی و وجود من مالامال از عشقی عمیق...یه ساله شدی دو ساله شدی و امسال به سومین سال تولدت نزدیک میشیم...هنوز معنی روز مادر رو درک نمیکنی و به من روزم رو تبریک نگفتی...ولی مطمئنم ایشالا سال دیگه برام یه کاردستی خوشکل درست میکنی منو بغل میکنی بوسم میکنی و بهم میگی مامانی روزت مبارک و اون روز بهترین روز زندگی من خواهد بود....

باز هم با تک تک سلواهای بدنم با تمام وجودم خدا رو شکر میکنم که منو لایق دونست و این لحظه های ناب رو به من هدیه داد...لحظه های ناب با تو بودن...

اگه حتی یه ستاره ، تو شبت جایی نداره

به تو میرسم دوباره ،  تو رو تنها نمیذارم

اگه باز دلت بگیره ، رنگ دنیات بشه تیره

هیچکی دستاتو نگیره ، من تو رو تنها نمیذارم

از ته دلم میخونم ، تا ابد باهات میمونم

آره عشق مهربونم ، تو رو تنها نمیذارم 

بده دستاتو به دستام ، تویی عشق و همه دنیام

گل من نترس من اینجام ، تو رو تنها نمیذارم

اگه حتی یه ستاره ، تو شبت جایی نداره

به تو میرسم دوباره ،  تو رو تنها نمیذارم

اگه باز دلت بگیره ، رنگ دنیات بشه تیره

هیچکی دستاتو نگیره ، من تو رو تنها نمیذارم

تویی تنها تک ستاره ام ، تویی عشق موندگارم

تا ابد تا دنیا دنیاست ، تو رو تنها نمیذارم

تو رو می بوسم عزیزم ، با همه عشقی که دارم

اگه دنیام زیر و رو شه ، تو رو تنها نمیذارم

اگه حتی یه ستاره ، تو شبت جایی نداره

به تو میرسم دوباره ،  تو رو تنها نمیذارم

اگه باز دلت بگیره ، رنگ دنیات بشه تیره

هیچکی دستاتو نگیره ، من تو رو تنها نمیذارم

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)