نیکاننیکان، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

نیکان همه زندگی من

بدون عنوان

1393/2/21 11:51
368 بازدید
اشتراک گذاری

نیکان و مهد کودک

دوشنبه یکم اردبیهشت ماه 1393 پسرم گل 35 ماه پس از تولدش وارداولین محیط آموزش و پروش شد و ورود به دنیای جدید رو تجربه کرد.مهد کودک مهستان...

روزی که رفتیم شما رو ثبت نام کنیم یه فرم سه صفحه ای رو به من دادن پر کنم.یه حس عجیبی بهم دست داد.حس اینکه پسرم بزرگ شده و من لحظه به لحظه مسئولیتم بیشتر میشه .حالا من یه مادرم با پسری که قد کشیده بزرگ شده می تونه خواسته ها و نیازهاشو بگه می تونه با محیط خارج از خونه ارتباط برقرار کنه می تونه روی پای خودش بایسته...

روز اول من و شما دوتایی با هم رفتیم مهد.دو تا مربی خیلی مهربون داری .مریم جون و زهرا جون که خیلی هم دوستشون داری. روز اول وقتی رفتیم توی مهد حاضر نبودی بری تو کلاس و سریع رفتن تو پارک برا بازی.مریم جون اومد پیشت و یه عالم با هم بازی کردین.به تو هم حسابی خوش گذشت.روز دوم با دوستات تو حیاط مهد صبحونه خوردین دور یه میز کوچولو با صندلی های کوچولو مثل خودتون.چند روز اول با هم بودیم تا اینکه کم کم محیط مهد رو قبول کردی و تنهایی اونجا موندی.خدا رو شکر دوران آدپت تو خیلی راحت بود.بچه هایی که با تو شروع کردن هنوز کامل عادت نکردن ولی تو خیلی مهد و مربیات رو دوست داری.زهرا جون ناهارتو دهنت میکنه و تو هم دوستش داری و ازش تشکر میکنی.قربونت برم مهربون من.قربونت برم پسر اجتماعی من...

امیدوارم هر روز  تو شاد و راضی باشی و بتونی بهترین هارو در محیط خارج از خونه تجربه کنی بهترین من

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)