نیکاننیکان، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه سن داره

نیکان همه زندگی من

بدون عنوان

1393/7/16 11:25
436 بازدید
اشتراک گذاری

تابستان 1393...

تابستون امسال پر از شیطنت و اذیت های گل پسری بود. خاطره به یاد موندیش یکی سفره چند روزه مامانی و نیکان و دوست مامانی خاله مهزاد به کیش بود و یکی جشن شکوفه ها تو مهد...

سوم مرداد ماه من و تو و خاله مهزاد مجردی و بدون حضور پدر رفتیم کیش.تجربه جدیدی بود .اولش تو بهونه بابا رو می کرفتی ولی زود عادت کردی .اما کلا منو نابود کردی.از اولین دقیقه ای که از هتل بیرون میرفتیم بهونه میگرفتی تا زمانی که بر میگشتیم.اینو بخر اونو بخر...هر چی هم میگرفتم نهایتا  واسه 10 دقیقه جواب میداد.زود خسته میشدی و دنبال یه چیز جدید بودی.

تو هتل که رسما ما رو خل میکردی اذیت و غذا نخوردن.

یه شب شام نخوردی  تا ساعت 2 بیدار بودی بعد که میخواستیم بخوابیم به خاله مهزاد گفتی من گشنمه اونم بهت گفته بود ما که دیگه غذا نداریم چرا شامتو نخوردی تو هم گفتی من فکر کردم میخوایم بریم شیراز شام بخوریم.خخخخ....خیلی باحالی به خدا همش تو فکر پیچوندنی...

خلاصه اون شب نون و ماست خوردی و خوابیدی خنده

در کل سفر خوبی بود و به سه تامون خوش گذشت. من و خاله مهزاد دوست داریم بازم بریم سفر مجردی ولی فکر نکنم که دیگه پدر اجازه بدهچشمک

24 شهریور ماه جشن شکوفه هابود به مناسبت شروع سال تحصیلی .پسر گلم بزرگ شده .جشن خوبی بود تو مهد و به تو هم خوش گذشت.فیلم و عکس هم از بچه های ناناز گرفتن که بعدا بهمون میدن.

25 شهریور ماه یه خاطره تلخ تو زندگیمون رقم خورد مامان بزرگ مامانی که تو مامان جون سمیرا صداش میکردی و خیلی هم دوستش داشتی روز سه شنبه 25 شهریور ماه رفت پیش خدا و دل ما رو حسابی غمگین کرد...امیدوارم که روحش همیشه شاد باشه.

 

 

خیلی خوشحالم از اینکه تو به دنیا اومدی؛ تو

دنیا فهمید که تو انگار نمیه گمشدمی

زندگی خیلی خوبه چون که خدا تو رو داده

روز تولدم برام فرشتشو فرستاده

خدا مهربونی کرد و تو رو سپرد دست خودم

دستتو گرفتم و فهمیدم عاشقت شدم

آورده دنیا یه دونه اون یه دونه پیش منه

خدافرشته هاشو که نمی سپره دست همه

تو نمی یومدی پیشم من عاشق کی میشدم؟

به خاطر اومدنت یه دنیا ممنون توام

خدا مهربونی کرده تو رو سپرد دست خودم

دستتو گرفتم و فهمیدم عاشقت شدم...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)