نیکاننیکان، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

نیکان همه زندگی من

بدون عنوان

1392/3/1 10:23
142 بازدید
اشتراک گذاری

سالروز دومین تولدم....

و بالاخره یکم خرداد ماه رسید.یکم خردادماه سال 1392.

دوسال گذشت .دوساله شدی عزیز دلم...

دو سال گذشت.نوزاد کوچولو و ظریف من به کودکی توانا و کامل تبدیل شده.پسر 2800 گرمی من الان 17500 گرم وزن داره و قد 48 سانتی متریش حالا به 90 سانتی متر رسیده.

چطوری باید خدا رو شکر کنم به خاطر تک تک لحظه های با تو بودن. لحظه های ناب و شیرینی که گرمای وجودت گرما بخش وجودم شداز لحظه اول که تو رو توی دلم احساس کردم تا به امروز...

شیرین ترین و بهترین روزهای زندگیم رو با تو تجربه کردم.دوستت دارم تا بی نهایت تا جایی که کسی ندیده تا ابد...

برای تو بهترینم بهترین ها ر و آرزو دارم بهترین روزها و بهترین سال ها با تنی ساز و دلی خوش.

امیدوارم به ثمر نشستنت رو شاهد باشم.

یه سبد یاس سپید تقدیم به تو به خاطر قشنگترین روز دنیا که روز تولد توست...

امروز باشکوهترین روز هستیست.روزی که آفریدگار تو را به جهان هدیه داد و من میترسم به تو تبریکی بگویم که شایسته تو نباشد.به زمین خوش آمدی فرشته مهر و زیبایی تولدت مبارک...

تولدت مبارک.تولدت مبارک.تولدت مبارک عشق من....

zibazibazibazibazibaziobazibazibaziba

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)