نیکاننیکان، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

نیکان همه زندگی من

بدون عنوان

1393/7/16 10:55
418 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم سه ساله شد...

ziba

 

zibaعشقم تولدت مبارک

زمان به سرعت برق و باد سپری میشه .باورم نمیشه نوزاد کوچولو و ناتوان من که حتی توان مکیدن شیر رو واسه پنج دقیقه نداشت و خوابش می برد حالایه مرد کوچولو شده...

یکم خرداد یاد آور بهترین روز زندگی منه .روزی که خدا بر منت گذاشت و زیباترین هدیه ممکن رو به من داد...

امسال هم مثله دو سال گذشته من و بابایی تمام تلاشمون رو کردیم تا بهترین جشن رو واسه پسملی برگزار کنیم.یه جشن خانوادگی با حضور خانواده مامان پریسا و بابا هادی.البته امسال دو تا مهمون دیگه هم داشتیم کیانا و علی دختر خاله و پسر خاله پدر که خیلی نیکان رو دوست دارن .

امسال واسه پسرم که دیگه بزرگ شده تم بره ناقلا رو انتخاب کردم یه تولد شاد و عروسکی.

البته شما تو سن بدی هستی و کالا همکاری نکردی به سختی تعدادی فیلم و عکس به یادگار ازت گرفتیم.

کلی هم کادوهای خشکل و پول هدیه گرفتی مبارکت باشه نازنیم.

برای تو ثمره زندگیم بهترین ها رو آرزو دارم .ایشالا همیشه سلامت و شاد باشی.امیدوارم بهترین ها رو در زندگی تجربه کنی ...

ziba

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)