نیکاننیکان، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

نیکان همه زندگی من

بدون عنوان

1392/3/4 12:08
159 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلام.

چهار شنبه یکم خرداد ماه تولد پسملی رو با حضور دوتا خانواده مامانی و بابا هادی برگزار کردیم.

عصر پسرمون کلا بد اخلاق شده بود و هر چی تلاش کردیم نتونستیم یه عکس خوب با مامان و باباش بگیریم.ولی خدا رو شکر شب خوش اخلاق شدی.و مهمونی هم به خودت هم به بقیه خوش گذشت.من که در کل چیز زیادی متوجه نشدم یا درگیر کار بودم یا گرفتن عکس و فیلم از پسر نازم.ولی خدا رو شکر نسبت به پارسال خیلی خوب بود و با همه لجبازی هات ازت عکسای خوبی گرفتم.

کلی کادوهای خوشکل گیرت اومد. و حسابی خوش به حالت شد.عمه ندا هم  از دبی اومده بود که دیگه هم کلی سوغاتی آورده بود هم کادو تولد  و حسابی  سنگ تموم گذاشت.

پسر گلم دو ساله شد.هم خوشحالم هم ناراحت.خوشحالم که دارم بزرگ شدنت رو میبینم و روزهای شاد کودکی رو با تو یه بار دیگه تجربه میکنم ولی غمگینم که به سرعت باد روز ها دارن میگذرن و زمان از دست میره.زمان با تو بودن شیرین ترین موجود دنیا برای من...

یه بار دیگه تولدت مبارک عزیزدلم.

ساده گفتن مانند ساده زیستن زیباست.پس ساده میگویم

بهترین بهترین ها تولدت مبارک.(پیغام زهرا و مینا توی کارت تبریکشون که برای تو درست کردن.)

دو تا کلیپ خیلی خوشکل هم یادآور بهترین روزهای زندگی ماست برات درست کردن.

یه تعداد از عکسای گل پسرم.

اینم سه تا عکس پایانی.

این از عکسایی که توی خونه گرفتیم عکسای خانوداگیمون هم به زودی چاپ میکنم و به آلبوم خاطارت پسرم اضافه میشه.

ایشالا عکسای آتلیه هم آماده شد میذارم.شایان ذکر است که ما امسال براتولد شما دوبار رفتیم آتلیه. سری اول که رفتیم عکس سه تاییمون خوب نشد و گفتیم چاپ نشه.خلاصه پنجشنبه عصر با اصرار شدید مامانی بابا هادی راضی شد بریم یه آتلیه دیگه و یه عکس خانوادگی بگیریم.

در پایان از زحمتای بابا هادی تشکر میکنیم که خدا رو شکر هیچی برا پسملی کم نذاشت و یه تولد خیلی خوب براش برگزار کرد.

بابا هادی خسته نباشی.بوس از طرف نیکانی و مامانی.ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)