نیکاننیکان، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

نیکان همه زندگی من

بدون عنوان

1392/5/30 8:14
228 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم بهترینم تنها بهانه زندگیم.

مدتهاست نرسیدم بیام و وبلاگ پسمل گلم رو آپدیت کنم.ببخشید عزیز دلم ...

دیگه تموم مدتی که تو خونه هستیم وقتمون با هم و با اذیت و شیطنت های تو میگذره خیلی خیلی شیطون شدی و آرامش برامون نذاشتی.ایشالا همیشه سالم باشی و اذیت کنی.

برامون حسابی بلبل زبونی میکنی قوه تخیلت خیلی بالاست و برامون داستان سرایی میکنی.

امروز میخوام عکسای آتلیه تولد گلم رو بزارم.بعدا سر فرصت می یام و در مورد کارا و شیطنت های شما می نویسم...

اینم از دومین تولد شاهزاده زندگی ما نیکان گلم

همه هستی من همه وجود من بازم تولدت مبارک همیشه شاد  باشی و سلامت .

از تو ممنونم به خاطر همه چیزهایی که به من دادی عشق را با وجود تولمس کردم زندگی را در کنار تو فهمیدم بودن را تو به من هدیه دادی از تو ممنونم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)