نیکاننیکان، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

نیکان همه زندگی من

بدون عنوان

1392/6/25 10:34
147 بازدید
اشتراک گذاری

  به تو مدیونم.

28 ماه گذشت.

28 ماه بهترین ماهها روزها دقیقه ها و ثانیه های عمرم رو در کنار تو زیباترین وازه زندگیم گذروندم.

تک تک لحظه های با تو بودن معجزه هست...

گرفتن دستای مهربون تو نگاه کردن به چشمای نازت استشمام نفس گرمت بوییدن عطر تنت شنیدن صدای شیرینت  جز معجزه چی میتونه باشه.

تو نفس منی.تنها کلمه ای که می تونم در مورد احساسم به تو بگم همینه.واین حس چی میتونه باشه جز حس مادری.چه احساسی در دنیا مقدس تر و از نزدیکتر از حس مادری هست؟

به خدای خودم و به تو مدیونم

مدیون به خاط سرشار بودن از حسی ناب

مدیون به خاطر سیراب شدن

مدیون به خاطر لمس کردن حس نیاز

مدیون به خاطر عاشقانه نفس کشیدن

از خدای مهربونم که وجود منو با عشق آشنا کرد واز تو فرشته آسمونی ممنونم.

به خاطر همه چیز ممنونم.

دوستت دارم تا نفس در سینه دارم...

برام هیچ حسی شبیه تو نیست    کنار تو درگیر آرامشم  ..

همین از تمام جهان برام کافیه      همین که کنارت نفس میکشم

برام هیچ حسی شبیه تونیست    تو پایان هر جستجوی منی

تماشای تو عین آرامشه             تو زیباترین آرزوی منی

منو از این عذاب رها نمیکنی        کنارمی به من نگاه نمیکنی

تمام قلب تو به من نمیرسه        همین که فکرمی برای من بسه

از این عادت با تو بودن هنوز        ببین لحظه لحظم کنارت خوشه

همین عادت با بودن یه روز         اگه بی تو باشم منو میکشه

یه وقتایی اینقدر حالم بده         که میپرسم از هر کسی حالتو

یه روزایی حس میکنم پشت من    همه شهر میگرده دنبال تو

برام هیچ حسی شبیه تو نیست    کنار تو در گیر آرامشم

همین از تمام جهان برام کافیه   همین که کنارت نفس میکشم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)