نیکاننیکان، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

نیکان همه زندگی من

بدون عنوان

1391/2/28 10:52
212 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل پسمل نازم

گلم عزیز دلم دیروز وارد دوازدهمین ماه زندگیش شد. تولت مبارک شاه پسرم.

در پایان یازده ماهگیت برامون بابا ماما دد و بوه رو میگی با کمک وسایل راه میری رو پاهای کپل ونازت می ایستی و شیرین ترین موجود دنیایی واسه من وبابایی.الهی فدات شم

یه کارتو که خیلی دوست دارم اینه که وقتی یه چیزی میدیم دستت بخوری یه ذره خودت میخوری بعد می یاری جلوی دهن ما که ما هم بخوریم.این کارتو خیلی دوست دارم و یکی هم زمانی که به پاهای من آویزون میشی بلند میشی و نگام میکنی عاشقشم.

خدایا شکرت هزاران بار شکرت.پسر نازم در اوج شیرینی سلامت و شادابیه. خدایا خودت محافظش باش و به من کمک کن که از این معجزه الهی به بهترین شکل مراقبت کنم و فرزند سالم و صالحی تربیت کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

فرناز مامان ایلیا
23 اردیبهشت 91 16:36
تولدت مبارک خاله جون...بوووس...