نیکاننیکان، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

نیکان همه زندگی من

بدون عنوان

1391/5/9 9:24
561 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل پسر ناز و مامانی من

پنجشنبه 21 اردیبهشت ماه خاله مرجان دوست نینی سایتی من با پسر خاله پارسا رو ما برای اولین با از نزدیک دیدیم.من وخاله مرجان از زمانیکه تو و پارسایی تازه تو دل ما جا گرفته بودین با هم دوست شدیم و یه عالم خاطرات شیرین از دوران باردای با هم داریم .خاله مرجان اینا تهران هستن و هفته گذشته اومدن شیراز و ما با هم رفتیم باغ ارم .روز خیلی خوبی بود .شما دو تا هم اولش براتون همه چی عجیب بود.به قول خاله مرجان مثله اینکه موجودات فضایی دیده بودین ولی کم کم همه چی خوب شد.بعد هم یکی دیگه از دوستای نینی سایتی ما اومد نداجون و دخملش یاسی.ازتون عکس هم گرفتیم

آپلود فايل و عكس

آپلود فايل و عكس

آپلود فايل و عكس

آپلود فايل و عكس

دوست خاله مرجان منصوره جون هم با هاش اومده بود که خیلی از تو خوشش اومده بود.تو هم خیلی دوستش داشتی و همش میخواستی بری بغلش.خیلی خهربون و دوست داشتنی بود.اینم عکستون

اینم عکس چهارتایی من وتو خاله مرجان و پارسای گل.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مهدیه
7 خرداد 91 12:57
عکس این سه تا عسل من عالی بوددددددددد... خدا حفظشون کنه.. تو عکس آخر .. یاسی چه قدر از ذوق کردن و خندیدن پارسا تعجب کرده...