نیکاننیکان، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

نیکان همه زندگی من

بدون عنوان

1391/5/9 9:51
185 بازدید
اشتراک گذاری

و اما پیشرفت های پسر نازم تو یه ماه گذشته.

قربون اون پاهای کپل و نازت برم که الان باهاشون چند قدمی راه میری. چند قدم راه میری و یه دفعه با قمبل میخوری زمین

وقتی میریم پارک دستاتو میگیریم و تو با ذوق فراوان راه میری.حسابی هم عاشق تاب و سرسره شدی.اینقدر تو سر سره عشق می کنی که حدو حساب نداره و وقتی میخوایم بریم همش خودتو به سمت سرسره میکشی و دوست داری دوباره سوار بشی.

یه حرف جدید که یاد گرفتی پ هست هی میگی په په و کلمه دنگ که خیلی هم بامزه میگی دنگگگگ.

ویه کار دیگه که با تمام وجود عاشقش هستم اینکه یاد گرفتی بوس میکنی.البته باید کلی منت بکشم تا بوسم کنی بهت میگم مامانی رو بوس کنی لبای خشکلتو میذاری روی صورتم و میخوریم وای عاشق اون لحظه هستم عزیز دلم.

شنبه 23 اردیبهشت روز مادر بود.با بند بند وجودم خدرو شکر میکنم که لیاقت مادر شدن رو نصیبم کرد. اونم مادر شازده ای مثله تو.اون روز یه آهنگ خشکل در مورد مادر از PMC نشون میداد تو روبغل کردم با هم نینای نای کردیم و وجود من سرشار از عشق و شادی شد.نمیدونم آیا حسی در دنیا مینونه شیرین تر از حس مادری باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تو شاهزاده زندگی من هستی تو نفس منی .وجودم از وجود توست. دوستت دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)