نیکاننیکان، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

نیکان همه زندگی من

بدون عنوان

1391/5/9 9:45
202 بازدید
اشتراک گذاری

این دفترچه خاطرات پسر عزیزم نیکان گلمه که در تاریخ ١/٣/١٣٩٠ در بیماستان MRI شیراز دیده به جهان گشود و با حضور گرمش روشنی بخش دنیای ما شد.پسر عزیزم در هنگام تولد وزنش2800 گرم و قد کوچولوش 48 سانتی متر بود

پسر عزیزم معجزه زندگی من خوش اومدی دوستت دارم.

زمان زیادی را به انتظار سپری کردم و درحسرت داشتن تو گذراندم.با دیدن هر نینی کوچولویی دلم تو را میخواست .آرزو داشتم ببینم تو فرشته آسمونی من چه جوری هستی.دلم میخواست دستای کوچولوت رو بوسه بارون کنم.دلم میخواست بوی تنت رو استشمام کنم.آرزو داشتم بفهمم حس مادری چیست و خداوند چه بزرگ و کریم است که من را لایق مادر شدن دانست.و تو زیباترین معجزه حیات را در وجود من نهاد.

روزی که تو رو تو صفحه مانیتور سونوگرافی دیدم بهترین روز خدا بود.باورم نمیشد.خداوند بالاخره صدای مرا شنیده بود.

خداوندا تو را سپاسگزارم...

فرشته کوچولو به دنیای من خوش آمدی.

ziba           

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)