نیکاننیکان، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

نیکان همه زندگی من

بدون عنوان

1391/5/8 10:41
220 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه ٣١ تیرماه عزیز دلم رو واسه چکاپ ١٤ ماهگی بردیم دکتر .البته یه دکتر جدید.آخه من و بابایی تصمیم گرفته بودیم دکتر شما رو عوض کنیم.اسم دکتر جدید آقای دکتر صادقی هست.

خدا رو شکر همه چیزت خوب بود عزیزم وزنت به ١٤٣٠٠ گرم رسیده و قدت ٨٠ سانتی متر .الهی فدات شم.و دکتر برات یه چکاپ چشم پزشکی هم نوشت چون من بهش گفتم مامان و بابای شما هر دوشون چشماشون ضعیفه.ایشالا که اونم خوبه و پسر نازم هیچ مشکلی نداره.

پسرم نازم کلی چیز یاد گرفته.عاشق CD خاله شادونه هستی .دو تا از اهنگاشو خیلی دوست داری.یکیش یه بیت میخونه بعد بچه ها میگن هی تو هم یاد گرفتی و کلی با هیجان میگی هی.

یه آهنگ دیگش هم میگه سلام سلام کی ماهه کی ستاره و بچه ها میگن من من تو هم یاد گرفتی برات میخونیم همش می گی من من عادت کردی بری جلوی تلویزیون و بگی من من .

عاشق آب بازی هستی. هر روز باید ببریمت تو حیاط تا آب بازی کنی و بعد با جیغ و گریه برت گردونیم.اگه نخوایم بریم تو حیاط می ری جلوی در می ایستی و هی اوم اوم میکنی. دمپاییت رو دستت میگیری میای میدی بهمون و اوم اوم میکنی.الهی قربونت برم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)