نیکاننیکان، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

نیکان همه زندگی من

بدون عنوان

1391/7/1 13:54
223 بازدید
اشتراک گذاری

میگفتم سخته

میگفتن چشم به هم بزنی میگذره

میگفتم این شب بیداریها با چشم به هم زدن نمیگذره

میگفتن هیچی از این شب بیداریها یادت نمی یاد

میگفتم من به شش ماه نکشیده می میرم

میگفتن 60 سال می گذره و تو همچنان مادر خواهی بود

میگفتم پس کی بزرگ میشه؟

باز همون جمله همیشگی و کلیشه ای:چشم به هم بزنی میگذره

...........

حالا میگم

راست میگفتن

چشم به هم زدم و گذشت

16 ماه گذشت

دیگه حالا از  پلک زدن می ترسم

قبل از هر پلک زدن خوب نگاهت می کنم

شاید بر هر پلک زدنی همه چیز بگذره و من بمانم دلتنگ....

16 ماهگیت مبارک بهترینم...

امروز یکم مهر ماه پسر نازینم 16 ماهگی رو پشت سر گذاشت... چقدر زمان زود می گذره زودتر از آنچه بتونی تصور کنی و تو در پیچ و خم خاطره ها می مانی با یاد زیباترین روزهای زندگی

روزی که فهمیدم تو عزیزترینم را در وجودم دارم

روزی که قلب کوچولوت رو تو مانیتور سونوگرافی دیدم که شروع به طپیدن کرده

روزی که قدمهای مبارک رو به روی چشمانم گذاشتی باری اولین بار دیدمت و در آغوش گرفتمت

روزی که برای اولین بار شیر خوردی

روزی که برای اولین بار لبخند زدی

روزی که برای اولین بار ماما گفتی

برای اولین بار روی پاهات ایستادی

برای اولین بار قدم براشتی

برای اولین بار مرا بوسیدی

و.....

و حالا پس از شانزده ماه با من بازی میکنی  میخندی حرف میزنی و تمام لحظات زندگی مرا غرق شادی میکنی از تو ممنونم .

کسی از من پرسید برای چه زنده ای

و من برای زندگی تنها  تو را بهانه میکنم

تنها و تنها تو شاهزاده زندگی من پسر نازینم با تمام وجودم دوستت دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)