نیکاننیکان، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

نیکان همه زندگی من

بدون عنوان

1391/8/29 14:00
147 بازدید
اشتراک گذاری

کم کم به 18 ماهگی عزیز دلم نزدیک میشیم.پارسال این موقع تو یه نینی 6 ماهه بودی که مامانی باید به سرکارش بر میگشت .چه دوران سختی بود.دوری و جدایی از تو بهترینم....

حالا حسابی بزرگ شدی.شیرین ترین و مهربون ترین موجود دنیایی واسه من.وقتی میخوابم همش می یای بوسم میکنی وای که چه حسی داری بهم وابسته تر شدی همش مامانی مامانی میکنی به نظرم وقتی سرکارم دلت برام تنگ میشه شایدم بهونه بگیری ولی به من چیزی نمی گن خلاصه که عشق منی

از شیطونیات هم که دیگه هیچی نگم بهتره از در و دیوار میری بالا از مبل میای بالا میشینی رو اپن آشپزخونه خلاصه حسابی خرابکاری میکنی.

این هفته باید بریم چکاپ 18 ماهگی واکسن هم داری عزیزم بمیرم برات.اگه شد شاید یه کیک کوچولو برا پسملی بگیریم یه تولد کوچولو بگیرم که دکتر و واکسن و اینارو فراموش کنه عزیز دلم حالا تا ببینیم چی پیش می یاد.ایشالا که همش اتفاقای خوب می یفتهچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)