نیکاننیکان، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

نیکان همه زندگی من

بدون عنوان

1392/1/19 12:46
140 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسملی ناز و عزیزم.

مدتها بود نرسیدم به وبلاگت سر بزنم منو ببخش مامانی آخه خیلی گرفتارم

درست در روز 18 ماهگیت مریض شدی اسهال و تب چکاپ 18 ماهگی با مریضی همراه شد و من نتونستم به قولم عمل کنم و برا پسملی تولد بگیرم کلی لاغر شدی و مامانی یه لحظه راحت نبود تا خوب شدی و دوباره شاد و سرحال شدی.

دیگه الان همه کلمات رو میگی به شیرین ترین زبان دنیا و حسابی عشق میکنم با حرف زدنت عاشق پارچه و تمیز کردن هستی همش پارچه دست میگیری و میخوای همه جا رو تمیز کنی تی بکشی خلاصه که دیگه من غمی ندارم واسه خونه تکونی عید.زبان

سه ماهه دیگه هم گذشت و تنها سه ما دیگه تا سالگرد دومین تولد شاهزاده زندگی ما مونده

حالا به معنی واقعی معنای نفس رو میفهمم .معنای تپیدن قلب رو از زمانی که قلب تو در وجود من شروع به تپیدن کرد قلب من هم  شروعی تازه یافت عزیزترینم بهترینم تو همه وجودمی همه عمر و جونم هستی خدایا این چه عشقی است که در وجود مادر گذاشتی.

از خدا دیگر هیچ نمیخواهم دیگر هیچ آرزویی ندارم رویایم را میخواستم که به آن رسیدم دنیا را میخواستم که آن را بدست آوردم رویایی که همان دنیای من است و تویی که همان دنیای منی.

 

هر چی که دوست داری بگو حرفای قلبت رو بزن

دل خوشی هات مال خودت درد دلات برای من

من واسه داشتن تو قید یه دنیا رو زدم

کاشکی ازم چیزی بخوای تا به تو دنیامو بدم

خودم بغل می گیرمت پر مشم از عطر تنت

کاشکی تو هم بفهمی که می میرم از نبودنت

خودم به جای تو شبا بهونهاتو میشمرم

جای تو گریه میکنم جای تو غصه میخورم

من واسه داشتن تو قید یه دنیا رو زدم     

کاشکی ازم چیزی بخوای تا به تو دنیامو بدم

 

اینم یه عکس از پسر موتو سوار من

بیست و دوم بهمن ماه 1390 شش پیر

 

بیست و دوم بهمن ماه 1391 شش پیر

 

اینم خونه خاله نانا و تاب خمشلی که برا پسملی خریدن که وقتی میره اونجا حالشو ببره.

اینجا هم تخت مینا که آقا نیکانی خوابیده و ناز کرده قربونش برم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)