نیکاننیکان، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

نیکان همه زندگی من

بدون عنوان

1392/2/10 11:55
180 بازدید
اشتراک گذاری

فردا روز مادره سومین روز مادریه که تو بهترینم را در کنارم دارم.اولین روز مادر تو تنها 3 روزت بود پارسال پسرم نازنینم 11 ماه و بیست و سه روزش بود و امسال تو بهترینم داری دو ساله میشی.

خدایا شکرت خدایا ممنمونم که مادرم خوشبختم خوشبخترین ادم دنیا چون تو رو دارم عزیزم بهترینم ....

چشات آرامشی داره که تو چشمای هیشکی نیست

میدونم که تو قلبت به جز من جای هیشکی نیست

چشات آرامشی داره که دورم میکنه از غم

یه احساسی بهم میگه دارم عاشق میشم کم کم

تو با چشمای آرومت بهم خوشبختی بخشیدی

خودت خوبی و خوبی رو داری یاد منم میدی

تو با لبخند شیرینت بهم عشق و نشون دادی

توی رویای تو بودم که واسه من دست تکون دادی

از بس تو خوبی میخوام باشی تو کل رویاهام

تا جون بگیرم با تو باشی امید فرداهام

چشات آرامشی داره که پا بند نگات میشم

ببین تو بازی چشمات دوباره کیش و مات میشم

بمون و زندگیمو با نگاهت آسمونی کن

بمون و عاشق من باش بمون و مهربونی کن

تو با چشمای آرومت بهم خوشبختی بخشیدی

خودت خوبی و خوبی رو دای یاد منم میدیدی

تو با لبخند شیرینت بهم عشق و نشون دادی

تو رویای تو بودم که واسه من دست تکون دادی

از بس تو خوبی میخوام باشی تو کل رویاهام

تا جون بگیرم با تو باشی امید فرداهام

            بمون و زندگیمو با نگاهت آسمونی کن 

                               بمون و عاشق من باش بمون و مهربونی کن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)