نیکاننیکان، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

نیکان همه زندگی من

بدون عنوان

1392/10/25 17:05
219 بازدید
اشتراک گذاری

برای تنها عشق زندگیم نیکانم

دلم می خواد تک تک لحظه های زندگی تو رو ثبت کنم.تک تک لحظه های با تو بودن که با ارزش ترین دارایی زندگی مامانی هست.

دلم میخواد لحظه ای که من رو بغل میکنی و میگی مامانی دوستت دارم تو تاریخ حک بشه همونطور که توی قلب من حک شده.ولی افسوس که نمیشه این همه مهربونی و شیرین زبونی رو ثبت کرد و به قول خاله پرپر این لحظه ها رو فقط باید تو ذهنمون ثبت کنیم.

وقتی برام حرف میزنی دوست دارم زبونت رو بوسه بارون کنم بس که شیرین و خوشمزه حرف میزنی

مثله همه بچه ها به عقب میگی عبق به تبلیغ میگی تلبیغ خرطوم فیل میشه خرموط و....

شبا وقتی میخوایم بخوابیم میریم تو بغل هم و کلی از خودمون عش در وکنیم.بهت میگم تو عشمی تو هم میگی تو عشقمی

بعد تو جونمی تو عمرمی تو مامانمی تو نفسمی تو همه کسمی بعد همدیگرو بغل می کنیم تو میگی مامانی خیلی دوست دارم منم میگم من عاشقتم بعد همیدگرو محکم فشار میدیم

خدایا ناب تر این لحظات هم ممکنه تو زندگی کسی اتفاق بیفته؟هرگز

خدایا شکرت....

جدیدا همه عشق و علاقت شده ماشین و سوییچ و دزدگیر عاشق ماشین سواری هستی عاشق فرمون و دنده و ترمز دستی.

کلی چیزا در مورد ماشین یاد گرفتی چند وقت پیش که بیرون بودیم مرتب به بابا هادی میگفتی دور زدی چرا راهنما نزدی راهنما بزن.قربون تو برم که واسه خودت یه پا راننده شدی.

یه روز که با خاله پرپر و مامانجون با ماشین دایی علی رفته بودیم بیرون خاله پرپر می خواست بوق بزنه نمیدونست بوق کجاست یه دفعه تو پریدی جلو و گفتی اینه...بوقش اینجاست وای فقط سه تایی می خواستیم تو رو بخوریم.

در زمینه آموزش به نقاشی خیلی علاقه ای نشون نمیدی ولی خوب تو یادگیری زبان انگلیسی خوب هستی یه تعدادی از کلمه ها رو یادگرفتی .واقعا فرصت نمیکنم که بتونیم بیشتر با هم کار کنیم ولی امیدوارم ایشالا مهد که رفتی استعدادهات بیشتر شکوفا بشه آخه به نظر می رسه بچه فوق العاده باهوشی هستی.اینو من نمیگم که مامانت هستم همه اطرافیان میگن.

اینم یه عکس از گل پسری که از حمام اومده و ماه شده

 

اینجا هم آقا بعد از ماه شدن احتمالا داره باب اسفنجی نگاه میکنه و منتظر شیره شبه

دوستت دارم عزیز دلم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)